
Przeprowadzki biur w warszawie
Przeprowadzka biura jest zadaniem trudnym do zaplanowania i niezwykle czasochłonnym. Zajmując się codziennymi sprawami firmy, niełatwo jest znaleźć czas, aby bezpiecznie spakować wszystkie elementy wyposażenia wnętrz, przewieść je w docelowe miejsce i ponownie rozstawić. Warto więc skorzystać z profesjonalnej pomocy - z usług firmy, która sztukę przeprowadzek opanowała do perfekcji!

Jak wygląda przeprowadzka biura?

Przeprowadzki biur i firm często odbywają się w trakcie normalnej pracy pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Trzeba więc zaplanować je tak, aby trwały jak najkrócej, a jednocześnie zostały przeprowadzone z uwzględnieniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. W końcu żadna firma nie chciałaby, aby jej meble i sprzęty w trakcie przeprowadzki zostały zniszczone.
Przeprowadzki biur organizowane przez naszych pracowników są zaplanowane profesjonalnie od początku do końca. Pomagamy w pakowaniu, rozkręcamy meble, zabezpieczamy transport i przewozimy wszystkie elementy wyposażenia wnętrz do nowego lokalu, gdzie bierzemy udział również w rozpakowywaniu i ponownym rozstawianiu wszystkich mebli i sprzętów.
Gwarancja bezpiecznej przeprowadzki biur

Lata doświadczenia pozwoliły nam opracować taki system przeprowadzek, który gwarantuje pełne bezpieczeństwo wszystkim transportowanym elementom wyposażenia. Stosujemy zabezpieczenia w formie:
- pudełek kartonowych,
- koców przeprowadzkowych,
- folii stretch,
- folii bąbelkowej,
- papieru pakowego.
Dzięki takim materiałom jesteśmy w stanie bez najmniejszych uszkodzeń przewozić nawet szkło czy ceramikę. Zadbamy więc o to, aby wszelkie meble i urządzenia wykorzystywane na co dzień w biurze zostały przetransportowane do nowego lokalu w nienaruszonym stanie – bez rys czy otarć.


Jakie usługi obejmuje przeprowadzka biur?

Perspektywa przeprowadzki całego biura często przeraża przedsiębiorców już na etapie jej planowania. Z tego względu zlecenie tego zadania profesjonalistom to doskonałe rozwiązanie, które pozwala oszczędzić czas, nerwy i stres. Procesem przeprowadzki możemy zająć się od początku do końca poprzez:
- pakowanie mienia,
- rozkręcanie mebli,
- zabezpieczanie wszystkich elementów do transportu,
- zapakowanie mienia do pojazdów transportowych,
- przewóz,
- wypakowanie mienia na miejscu,
- ponowny montaż mebli,
- rozpakowywanie i ustawianie elementów wyposażenia w nowym lokalu.
Firma nie musi więc martwić się o żaden etap przeprowadzki, a cały proces trwa tak krótko, jak to możliwe.
Ile kosztuje przeprowadzka biura w Warszawie?

Nie sposób jest podać jedną uniwersalną cenę za usługę przeprowadzki biura, ponieważ czynności związane z takim procesem są różne w każdym przypadku. Cena przeprowadzki uzależniona jest między innymi:
- od ilości i rodzaju przewożonych elementów wyposażenia,
- od odległości pomiędzy dwoma lokalizacjami,
- od ilości personelu, który trzeba zaangażować w procedurę,
- od ilości i wielkości pojazdów transportowych.
Wycenę przeprowadzki biura wykonujemy na zlecenie klienta, dlatego przed zamówieniem usługi możesz ocenić, czy warto zlecić to zadanie naszej firmie.

Oferujemy przeprowadzki biur w Warszawskich dzielnicach

- Mokotów
- Warszawa centrum
- żoliborz
- Sadyba
- Wilanów