Przeprowadzki biur w warszawie

Przeprowadzka biura jest zadaniem trudnym do zaplanowania i niezwykle czasochłonnym. Zajmując się codziennymi sprawami firmy, niełatwo jest znaleźć czas, aby bezpiecznie spakować wszystkie elementy wyposażenia wnętrz, przewieść je w docelowe miejsce i ponownie rozstawić. Warto więc skorzystać z profesjonalnej pomocy - z usług firmy, która sztukę przeprowadzek opanowała do perfekcji!

Jak wygląda przeprowadzka biura?

Przeprowadzki biur i firm często odbywają się w trakcie normalnej pracy pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Trzeba więc zaplanować je tak, aby trwały jak najkrócej, a jednocześnie zostały przeprowadzone z uwzględnieniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. W końcu żadna firma nie chciałaby, aby jej meble i sprzęty w trakcie przeprowadzki zostały zniszczone. 

Przeprowadzki biur organizowane przez naszych pracowników są zaplanowane profesjonalnie od początku do końca. Pomagamy w pakowaniu, rozkręcamy meble, zabezpieczamy transport i przewozimy wszystkie elementy wyposażenia wnętrz do nowego lokalu, gdzie bierzemy udział również w rozpakowywaniu i ponownym rozstawianiu wszystkich mebli i sprzętów. 

Gwarancja bezpiecznej przeprowadzki biur

Lata doświadczenia pozwoliły nam opracować taki system przeprowadzek, który gwarantuje pełne bezpieczeństwo wszystkim transportowanym elementom wyposażenia. Stosujemy zabezpieczenia w formie:

  • pudełek kartonowych,
  • koców przeprowadzkowych,
  • folii stretch,
  • folii bąbelkowej,
  • papieru pakowego.

Dzięki takim materiałom jesteśmy w stanie bez najmniejszych uszkodzeń przewozić nawet szkło czy ceramikę. Zadbamy więc o to, aby wszelkie meble i urządzenia wykorzystywane na co dzień w biurze zostały przetransportowane do nowego lokalu w nienaruszonym stanie – bez rys czy otarć. 

Jakie usługi obejmuje przeprowadzka biur?

Perspektywa przeprowadzki całego biura często przeraża przedsiębiorców już na etapie jej planowania. Z tego względu zlecenie tego zadania profesjonalistom to doskonałe rozwiązanie, które pozwala oszczędzić czas, nerwy i stres. Procesem przeprowadzki możemy zająć się od początku do końca poprzez:

  • pakowanie mienia,
  • rozkręcanie mebli,
  • zabezpieczanie wszystkich elementów do transportu,
  • zapakowanie mienia do pojazdów transportowych,
  • przewóz,
  • wypakowanie mienia na miejscu,
  • ponowny montaż mebli,
  • rozpakowywanie i ustawianie elementów wyposażenia w nowym lokalu.

Firma nie musi więc martwić się o żaden etap przeprowadzki, a cały proces trwa tak krótko, jak to możliwe.

Ile kosztuje przeprowadzka biura w Warszawie?

Nie sposób jest podać jedną uniwersalną cenę za usługę przeprowadzki biura, ponieważ czynności związane z takim procesem są różne w każdym przypadku. Cena przeprowadzki uzależniona jest między innymi:

  • od ilości i rodzaju przewożonych elementów wyposażenia,
  • od odległości pomiędzy dwoma lokalizacjami,
  • od ilości personelu, który trzeba zaangażować w procedurę,
  • od ilości i wielkości pojazdów transportowych.

 

Wycenę przeprowadzki biura wykonujemy na zlecenie klienta, dlatego przed zamówieniem usługi możesz ocenić, czy warto zlecić to zadanie naszej firmie. 

Oferujemy przeprowadzki biur w Warszawskich dzielnicach